reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
František Földeš

František Földeš

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bežec, futbalista ale predovšetkým svetoobčan. Zoznam autorových rubrík:  rodinašportpolitikaSúkromnéNezaradené

reklama

politika

Fico, Janukovič, Putin, ...

František Földeš

Fico, Janukovič, Putin, ...

Celý čas rozmýšľam, o čo tomu Ficovi ide. Pán Fico, to naozaj nič iné neviete, len kydať a kydať? Vážne máte pocit, že ste až tak v úzkych, že už sa nedokážete ovládať? Čo vlastne chcete? Áno, je jasné, že chcete byť prezidentom, lebo neviete riadiť krajinu, iba vytvárať ďalšie dlhy, aby ste kŕmili svojich kamarátov. A novozložená vláda na čele s Kaliňákom bude mať ďalšie dva roky prázdnin od dlhovej brzdy. Ani si však možno neuvedomujete (alebo žeby áno?) ako veľmi polarizujete spoločnosť.

  • 21. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 352x
  • 4
Malá rada Hruškymu

František Földeš

Malá rada Hruškymu

Milý Hrušky, poondiali ste to na celej čiare. Som konzervatívny človek a preto si myslím, že k tomu mám čo povedať. Prečítajúc si stanovy a programy KDH by som mal byť ich prototypom verného voliča. Vychádzajúc však z reality fungovania sa vždy našli závažné dôvody, prečo som sa "musel" rozhodnúť inak. A je mi veľmi ľúto, že strana s tak peknými ideálmi je vlastne len menej vulgárnou odnožou SNS.

  • 18. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 297x
  • 4
Milí odborári a hlavne pán Machyna

František Földeš

Milí odborári a hlavne pán Machyna

Musím sa priznať, že som si chvíľu lámal hlavu nad tým, ako to pán Machyna s tým skrátením pracovného času za rovnaký plat myslel. A ešte stále nevychádzam z údivu. Mám pocit, že on to myslí stále vážne. Ale že ho v tom podporujú aj pán premiér, to už je vážne. Malý príklad špeciálne pre pána Machynu:

  • 8. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 689x
  • 21
Pán Lipšic, tentokrát ste úplne mimo

František Földeš

Pán Lipšic, tentokrát ste úplne mimo

Reagujem na reakciu pána Lipšica v článku Ako škodí Daniel Lipšic. Otázka nestojí tak, či Penta mala mať zisk 7, 10 alebo 15 miliárd korún a či je to OK. Samozrejme že nie. Otázka stojí takto: A kde v riti ste boli 8 rokov? (pardon za vulgarizmus) O tej privatizácii ste sa dozvedeli teraz alebo čo?

  • 8. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 545x
  • 5
Chcel som voliť KDH. Čo teraz?

František Földeš

Chcel som voliť KDH. Čo teraz?

Tento článoček sa chystám napísať už týždeň. Ak by som ho písal pred týždňom, tak by vyzeral inak ako dnes. Ak by som ho písal pred tromi dňami, tiež by vyzeral inak ... Pretože situácia, okolo pre mňa dôležitých otázok sa zatiaľ vyvíjala ...

  • 28. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 122x
  • 62
reklama
Vcerajsie stretnutie OZ Sporitel

František Földeš

Vcerajsie stretnutie OZ Sporitel

Dnes len kratko. Bol som vcera na stretnuti OZ sporitel v hoteli Devin. Jednotlive prispevky prednasajucich mali roznu kvalitativnu uroven, proste bolo vidiet, ze niektori su skuseni, politikou oslahani vlci a niektori skor menej skuseni, aj ked sa neopovazim spochybnit ich profesionalny background.  ... a sorry, dnes bez diakritiky :)

  • 18. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 227x
  • 8
Milý Dr. Fico, toto si musel čakať, už keď si sa s SNS dával dokopy

František Földeš

Milý Dr. Fico, toto si musel čakať, už keď si sa s SNS dával dokopy

Tak a je to potvrdené. Fyzika nepustí, ľad má nižšiu hustotu ako voda a tak sa musela špička ľadovca vynoriť na povrch. NKÚ potvrdil a dokázal viacnásobné porušenie zákona v nástenkovom tendri.

  • 7. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 759x
  • 14
Odvolá pán premiér do konca volebného obdobia aj sám seba?

František Földeš

Odvolá pán premiér do konca volebného obdobia aj sám seba?

Tento článok je krátky, neklikajte na pokračovanie :). Je to len taká básnická otázka, ktorá mi napadla pozerajúc správy a dozvediac sa, že bol odvolaný už ôsmy minister Ficovlády. Môj tip je, že to nestihne, keďže celá vláda vrátane neho má nejakých 16 členov, takže ešte stále je koho odvolávať predtým, ako odvolá sám seba. Ak kedysi koloval kreslený vtip, ktorý ukazoval ideálnu vládu podľa pána Mečiara (16 Mečiarov vo vláde), tak dnes by si asi takú vládu predstavoval pán premiér Fico (16 Ficov vo vláde). Ale by sa im vládlo, keby ich bolo 16. Horšie by to bolo, keby bolo treba niektorého pána ministra odvolať... Inak, škoda, že tá kríza prišla, keby nie, tak by som dnešného pána premiéra musel voliť až do konca života. Pred dvomi rokmi som sa totiž zapovedal, že ak naozaj do roku 2010 bude stáť diaľnica z BA do KE, tak ho už budem voliť stále. Takto mám nd čím rozmýšľať.

  • 6. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 270x
  • 3
Prečo sa Maďari nechcú učiť po slovensky?

František Földeš

Prečo sa Maďari nechcú učiť po slovensky?

Tí, ktorí by ste očakávali od článku nejaké protimaďarské vášne, budete sklamaní. Ponúkam vysvetlenie tým, ktorí o to majú záujem.

  • 7. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 30 187x
  • 166
Amfiteáter zhorel, developeri traste sa (od nedočkavosti)

František Földeš

Amfiteáter zhorel, developeri traste sa (od nedočkavosti)

Áno, presne toto mi napadlo, keď som v telke zazrel breaking news, že horí amfiteáter v Bratislave ...

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 803x
  • 6
reklama
Diaľnica do roku 2010 - to nie je vtip, to bude realita

František Földeš

Diaľnica do roku 2010 - to nie je vtip, to bude realita

Tak sa nám náš milý pán premiér zase raz k niečomu vyjadril. Do konca volebného obdoba ostávajú tri roky a on za ne stihne postaviť tuším nejakých 200 km severnej diaľnice.

  • 8. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 158x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu