reklama

Malá rada Hruškymu

Milý Hrušky, poondiali ste to na celej čiare. Som konzervatívny človek a preto si myslím, že k tomu mám čo povedať. Prečítajúc si stanovy a programy KDH by som mal byť ich prototypom verného voliča. Vychádzajúc však z reality fungovania sa vždy našli závažné dôvody, prečo som sa "musel" rozhodnúť inak. A je mi veľmi ľúto, že strana s tak peknými ideálmi je vlastne len menej vulgárnou odnožou SNS.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

No ale k Vám pán predseda (poslaneckého klubu). Asi Vám to už došlo, ale ak nie, rád Vám to poviem aj ja. Pán premiér si s Vami vytrel riť (pardon za vulgarizmus)! Obhajujúc rodinu ako jedinečný zväzok jedného muža a jednej ženy (s čím absolútne súhlasím) ste sa vrhli do náručia prostitútky, pre ktorú ste na druhý deň stratili význam, pretože ste za svoj akt zaplatili. Najvyššiu politickú cenu.

Vy ste to nepochopili a beriete to možno ako svoju najvyššiu obeť, ale človek konzevatívny (napr. ja) v tom vidí absolútnu nespoľahlivosť a prelietavosť, ktorá veru konzervatívneho a rodinne založeného človeka, tobôž politika, nezdobí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak máte gule, tak sa po tomto biznise stiahnete do ústrania (toto je tá malá rada). Ak nie, tak v parlamente končí celé hnutie a bude to Vaša zásluha. Ja viem, pravicu, už môžete mať na háku, keďže ste už v ďalšom manželskom zväzku, na ktorom ste sa dohodli s pánom premiérom. Musím, Vám však povedať, že Fico Vás prešťal nenormálnym spôsobom, pretože v ďalšom parlamente už nebudete (aj to si vedel Fico spočítať a Vy nie!). Vypočítavosť, predmanželské zmluvy, ... to nie je to, čo konzervatívny volič odpustí.

Je čas aby aj u vás v KDH zavial čerstvý vietor, dajte priestor mladším, neopotrebovaným, neprelietavým ... a možno moje úvahy v budúcnosti povedú aj vaším smerom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Konzervatívny volič

František Földeš

František Földeš

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bežec, futbalista ale predovšetkým svetoobčan. Zoznam autorových rubrík:  rodinašportpolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu